Robot seks wanita

hahahah...cam lawak lak..tadi ina ader terbaca 1 article kat kosmo..sal 1st robot seks wanita yg di buat dari syarikat TrueCompanion...xcy baca article kat bawah nie


LAS VEGAS, Amerika Syarikat (AS) - Robot seks pertama di dunia bernama Roxxxy mencuri perhatian orang ramai semasa ia diperkenalkan pada Ekspo Hiburan Dewasa AVN di sini.

Roxxxy yang setinggi 1.7 meter dengan berat 54 kilogram, menyamai saiz kebanyakan wanita dan dilengkapi program kepintaran tiruan (AI) serta kulit sintetik mirip manusia.

"Robot wanita ini tidak pandai memasak atau mengemas tetapi ia boleh melakukan apa yang diimpikan oleh lelaki," kata pencipta Roxxxy, Douglas Hines dari syarikat TrueCompanion.

"Roxxxy boleh menjadi teman baik lelaki. Ia boleh bercakap dan mendengar. Ia juga mampu merasai sentuhan anda. Kami cuba meniru personaliti manusia," tambahnya.

Robot itu memiliki rangka dan boleh bergerak seperti manusia dan dilengkapi hati mekanikal yang menjana sistem penyejukan cecair.

Ia yang memiliki lima personaliti pilihan termasuk perwatakan peramah atau pemalu bakal dipasarkan di AS dan Eropah dengan harga antara AS$7,000 (RM23,642) hingga AS$9,000 (RM30,397).

Pelanggan diberikan pelbagai ciri pilihan menurut cita rasa masing-masing termasuk bangsa, warna rambut dan saiz payu dara manakala Roxxxy turut dilengkapi Internet wayarles bagi menerima sokongan teknikal dan naik taraf perisian.

Buat masa ini, TrueCompanion juga sedang membina robot seks lelaki bernama Rocky.


post signature

14 comments:

asilahkassim said...

omg roslina
sy pun update benda sama kat blog
sengal kan benda ni
haha

MéuzAngelo™ XXIII said...

haha.. x best r patung2 ni.. :p

lgpun mahal giler.. sape la yg snggup beli robot ni.. huhu

r0sLiNa said...

asilahkassim:emm taw xpe..bodoh t0l dia org nie...cm2..agk2 nya xtaw nak wat robot aper..2 lak yg die org pikir..sengal t0l...
hihihihi...emosi lak.. :P

r0sLiNa said...

MéuzAngelo™ XXIII:emmmm..mana la kita taw kan...tp dia xkan wat ik0t ska dier org jew..meti dah wat kajian suma ..t0l x????

Didi Nadhirah said...

banyak la pompuan2 jd andartu nanti hehehe

r0sLiNa said...

Didi Nadhirah:hahhahaha...t0l2..dah ader ptung xyah khwin p0n xper :)

SuRayA^i. said...

aritu bru bc psl robot pmbantu rumah ddkt jepun..nh robot seks plk? -___-"

r0sLiNa said...

SuRayA^i:biasa la suraya dia org kan sllu brsaing

[z@ck] said...

erk..
dunia hampir kiamat..
salah satu petanda dah muncul..
bila ada patung yang menyerupai manusia..

haish..

Amir Ariff said...

kuar topik sat..

budak uniten ke?

r0sLiNa said...

Amir Ariff:yub..np??

r0sLiNa said...

[z@ck]:eemmmmm...t0l 2...

pikaka said...

macam2 hal org jepun sekarang nie.haha

r0sLiNa said...

pikaka:yg ni bkan org jepun yg wat...
ni keja org putih

Copyright Reserved by Roslina