Dapat check dari nuff bernilai Rm800



Allahamdulilah,murah betul rezeki untuk tahun 2011 ni banyak duit masuk,kali ni ina dapat check dari cik Nuff yang bernilai Rm800,Hajat nak menabung dengan cik Nuff tercapai akhirnya.Bukan senang nak kumpul dari RM0.25 jadi RM800,alah maklumla ina bukannya macam otai blogger kita seperti Redmummy,c33ram00n dan benashaari  sebulan boleh dapat beratus-ratus ringgit.korang sila jangan jelous HIHIHI ina tahu bukan senang nak kumpul duit cik Nuff jadi sebanyak tu kan..

Dengan ini tercapai la hajat tahu ni nak beli Iphone4 ditambah dengan check dapat dari Churpchurp.

Walaubagaimanapun,ianya merupakan angan-angan semata-mata HUHUU.sebenarnya ina nak bagi tahu korang ‘FOLLOWERS’ ina dah mencapai 800 orang. 
Terima kasih kepada Cahaya cinta ilahi kerana sudi menjadi follower roslina.blogspot.com yang ke-800
post signature

8 comments:

Cik SHiNJU said...

cet...saspen tol..
ingtkan btl la dpt 800..
Baru nak suh banje cendol td..
ngehehehe :P

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

poyoooooo...hihihihi.igtkan betullah dapat RM800.00 dari cek nuff. pepun kina dOakan satu hari nanti kamu akan dpt angkah yg mcm tue. aminnn...

black_mel said...

haha..tp who knows kan..maybe tahun ni leh jadi fames meletup...sng2 jer dapat rm800 nnti...

fathiah said...

hahaha... hampit tertipu btw gudluck :)

saya_arief said...

tahniah2..
da meriah blog kamu.
:D

Solihin Zubir said...

ceh! baru ingt nak suh lanje.. hehhee...

~WaNniE~ said...

hahaha..
hampir tertipu...
tahniah...ramainya follower

Tuan-Belog said...

hehe...jeles gk mula2 dgr...

Copyright Reserved by Roslina