jumlah pendapatan nuffnang jadi zero?

Salam buat korang semua, walaupun dah masuk hari ke -2 berpuasa rasanya belum terlambat kalau ina nak mengucapakan selamat berpuasa kepada semua para blogger yang beragama islam. Macam mana puasa korang semua pada hari ke – 2 ni? Ke ada yang tak menunaikan kewajiban allah ni tanpa sebab yang munasabah? Hihihi

Tujuan sebenarnya ini update blog ni nak Tanya korang semua dekat akaun nuffnang korang semua ada jadi macam dalam pic di bawah tak?

Sebelum ni ina memang tahu yang akaun nuffnang kena hack, tapi setahu ina masalah tu dah selesaikan..yang menghairankan ina sekarang ni jumlah pendapatan dalam akaun nuffnang o. agak-agak nya apa yang berlaku ek? Semua hilang buffer pun tak de..

2 comments:

Copyright Reserved by Roslina