seks at port dickson???

berita gempar!!!sekitar pukul 5.52 p.m tadi..terdapat beberapa pihak yang telah terkantoi apabila melakukan seks di port dickson..kelakuan ini telah di tangkap oleh r0slina.blogspot.com..dengan secara tidak langsung tuan tanah kepada  r0slina.blogspot.com berapa amat terkejut dengan tindakan segelintir pihak yang melakukan seks tidak mengenal tempat..dengan ini saya selaku pemilik kepada r0slina.blogspot.com ingin menasihat kepada anda yang ingin melakukan seks usah la menggunakan r0slina.blogspot.com sebagai tempat memuaskan nafsu anda..ahahahahahah..kantoi..sebenarnya apa yang dia orang semua mencari???sapa yang buat seks kat port dickson ??


post signature

8 comments:

Nur Su'aidah Bachok said...

pelik2 je org2 tu...

iidyLL iceneSS said...

lwk lak depa nie..tah ape2..

Azizuan Aziz said...

2 hit ja pown..ingatkan ramai sgt mencari..keke

r0sLiNa said...

Azizuan Aziz: sbl0m ni ramai lagi...cuma xsmpat nak tngkap jew..

.::WaNiE::. said...

hahahahha

siapa siapa

hahaha

Nurul Harun said...

huk alos. entah apa2. haha.

deus X machina said...

mesti kes sangap teruk dah ni
erk888

zaiMi said...

macam mana la boleh sesat sampai macam tu sekali. haha

Copyright Reserved by Roslina