Dapat cek dari cik nuff!!!


yahoo....best gila..dapat check dari cik nuff..boleh la bayar broadband untuk bulan nie yang tertangguh beratus-ratus...hhihiih..poyo jew..
sebenarnya dah lama dah dpat check dari cik nuff ni..tapi tiada kesemapatan untuk berkongsi cerita dengan semua orang:)

lagi-lagi sekarang ni tengah sibuk dengan kelas dan.....
haaa..nak tahu apa..tunggu yer..
mesti anda2 semua terkejut..impian ina dah menjadi kenyataan :)

post signature

15 comments:

molmolla said...

kita tak dpt lg cek nih :)

saya_arief said...

bape ribu..??

amira said...

congratz!!boleh belanja sy lepas ni..air sirap limau pon jadi la

Hariz said...

Wawawwahhhhhh
Tahniahhhh
Jelesnyer..


Tahukah Anda? Sekarang Virus Menular Di Malaysia

naz said...

fulamak kayooo

MaryamJamilah said...

wah!! bestnye!! tahniah.. berjaye mendapat cheque. ^^

モハマヅ ブッカリ said...

wow...da dpt check...
da bole buat banglow neh....

-wallaa-

.s.o.f.i.a. said...

nak jugakkkkkkkkkkkk!!!!

Mia Liana said...

uikkk bestnya...mia masih tggu cek...ni...xsampai2 lagi...

r0sLiNa said...

hihihhi...jngn jelouz...
pnantian 1 pnyeksaan kan kan... :)

JMY said...

ckpla dpt bape...bestnya...

sop said...

tahniah..
cam byk jer..:)
harap akan sukses lagi utk dpt cek

shiyda said...

waah ! tahniah ! mst byk ni . eheh =p

S..U..D..@..I..S said...

wauu...raya sakan taun ni...

haiditakeafoto said...

salam..dah lame ade nuff kt tepi blog sy tu..tp xpnh amik tau sai duit2 ni..hehe cmne ek...

Copyright Reserved by Roslina