Ngentot?


Ngentot apa yang dimaksudkan dengan ngentot? Tadi tiba-tiba ina terasa nak tengok kata kunci dekat nuffnang, dalam banyak-banyak kata kunci rasanya perkatan ngentot yang paling pelik . Ina cuba guna google translate tetapi malang nya google translate pun tidak mengetahui apa yang di maksudkan dengan ngentot. Agaknya kan apa la yang dimaksudkan dengan ngentot ni ye. Berfikir dan terus memikir tapi masih tidak mengetahuinya.. Ada siapa-siapa tahu apakah yang dimaksudkan dengan ngentot?
Disamping itu juga, ina ingin mengucapkan terima kasih banyak-banyak kepada korang semua yang sudi singgah di r0slina [dot] blogspot [dot] com.  Korang boleh tengok gambar dibawah bertapa ramainya pungunjung  baru   r0slina [dot] blogspot [dot] com, tanpa korang semua siapa la agaknya r0slina [dot] blogspot [dot] com betul tak ? Sekali lagi ina selaku tuan tanah r0slina [dot] blogspot [dot] com ingin mengucapkan terima kasih yang tak terhingga J


2 comments:

The Sharkox said...

hahaha..ngentot tu bahasa indon..cuba google image perkataan ngentot tu..mesti kuar gambar yang...hahahah

Ummi Hanie said...

ngentot tu maknenye kureng elok...betul tu,bhs indon

Copyright Reserved by Roslina