#adindaevans no 2 di twitter?

Malam ni dah kecoh tentang  #adindaevans , disebabkan oleh entry beliau tentang pengakuannya yang sudah tiada *** . walaupun  pengakuan tersebut dilakukan hujung tahun lepas tetapi malam ni fanemena  #adindaevans kembali semula .untuk sesiapa yang ada twitter korang boleh search nama  #adindaevans pasti akan mengetahui apa yang dikecohkan oleh rakyat Malaysia.
Ina pun masih lagi kurang pengetahuan tentang agama tapi pada pandangan ina, apa gunanya korang maki si  #adindaevans  lebih baik korang semua berhenti dari mengutuk  #adindaevans ni, dan ada  baik nya  korang doakan  #adindaevans  diberi petunjuk ke jalan yang benar ataupun cukup dikenali sebagai hidayah.

 #adindaevans berumur 15 tahun mungkin tak tahu berfikir dan bertindak dengan apa yang di rasakan betul tanpa berfikir panjang. Bukan ina nak bela si  #adindaevans ni sebab dah tak de guna pun kita nak bela orang bodoh macam ni buat sesuka hati tanpa berfikir. Tapi cuba korang fikir kalau benda ni berlaku dalam keluarga korang semua, takkan korang nak maki adik @ kakak perempuan korang dengan sepanjang masa. Time tu dah tak de guna korang nak marah, tapi apa yang korang perlu lakukan ialah berdoa semoga diampunkan dosa nya dan diberi pentunjuk betul tak?Sekarang,apa yang perlu kita lakukan untuk #adindaevans semoga beliau menyesal dengan apa yang dilakukan.
sori tak sempat nak kaburkan nama korang semua
Apa-apa pun moga2  #adindaevans di berikan hidayah kalau betul la beliau ingin menjaga maruah diri yang diperkatakan beliau.
UNDI roslina.blogspot

4 comments:

Hazwan Arif said...

betol tu..drp duk kutuk dia, bai8k bagi nasihat,..dia tu masih muda..remaja..kalau org duk kutuk, pasti akan lebih tertekan..takut makin teruk plak jadinyer..

QaRr JaliL said...

ye skong..doakan dia dpt hidayah kelak.

Nini Hartini said...

ketinggalan LRT betul saya ye. x tau apa2 pun isu ni.

Alin Marlini said...

Betul kata adik tu..hanya doa yg dpt membuka pintu hatinya..

Copyright Reserved by Roslina