Cara mendapat income dari Churpchurp

Post kali ni merupakan sambungan dari post yang lepas iaitu Dapat Check dari Churpchup.Ina mendapat terlalu banyak responds dari korang yang bertanyakan cara mengunakan Churpchurp,bagaimana Churpchurp menghasilkan “income” dll.

Disebabkan terlalu ramai yang bertanya mengenai Churpchurp,dengan ini ina dengan rela hati nya membuat satu post mengenai Churpchurp,yela tak kan ina nak reply comment korang sorang-sorang nanti ada lak PHD cakap ina tak nak ajar dia la apa la.So kalau ina buat satu post khas untuk korang yang nak tahu cara mengunakan Churpchurp.

Pertama sekali korang mesti la ada akaun twitter.kalau tak de boleh register kat  sini saja korang hanya perlu follow step yang telah disediakan.
Apabila korang selesai daftar korang boleh la tukar setting-setting yang ada. Ubahkan timezone ke+8 (Malaysia), upload gambar dan tukar korang nya background profile ,kalau yang telah disediakan oleh pihak twitter tak berkenang di hati korang,korang boleh upload di dolliecrave.Seperti dilakukan oleh roslina.
Then,sebaik saja selesai sesi mengubah korang kena la follower sapa-sapa yang berkenan dihati,disini ina sediakan berberapa orang yang telah dipilih secara rawak Mr_aRediL,Darlina Boutique,hot fm HIHIHI jangan lupa follower ina sekali k

Setalah bercerita panjang sekarang korang baru la boleh daftar kan diri dengan Churpchurp,then korang kena la isi apa yang patut yang pasti setiap benda yang korang isi mesti la benar.Kalau tak sia-sia saja koramg kumpul duit banyak-banyak then bila dapat check tak boleh tebus check tersebut.Untuk mendapatkan income yang banyak korang mesti la mempunyai ramai followers,dengan tu baru la akaun Churpchurp korang meletup.
Cara untuk mendapat income dari akaun Churpchurp lak korang mesti la mempunya ramai follower,secara tidak langsung korang akan dapat assignment dari pihak Churpchurp seperti dibawah
Biasanya korang akan menerima assignment tersebut melalui email.

P/S:untuk mengetahui lebih lanjut korang tunggu post yang seterusnya.
post signature

2 comments:

nisa fadzil said...

thanks darl, still blur dengan churp-chup. dapat assgment from churp tapi terignore la pulak sebab tak tak nak buat apa ahaks

~~su manje~~~ said...

thanks sharing..
su tak de tweeter nanti su manje dafter aeeekkk

Copyright Reserved by Roslina